Weeeekend!

imorgon är det fredag! - ser fram emot.
ska sova som fan, slappa som fan, se på film, baaaara ta det lugnt.
blir säkert någon liten utflykt nu när Alan är hemma!

imorgon är det ju staffeten för herrar, och jag skulle börja jobba nästan precis då den börja.
men så frågade jag cathy om vi kunde ändra lite här&där, så jag börja jobba halv 10 imorgon, och sluta 15 minuter innan staffeten börja, SÅÅÅ BRAAA! - om inte svt visar det på internet nu så slå jag ihjäl någon.



tror också jag har gjort mitt val
, jag kommer åka hem i slutet på maj - (om jag få veta i maj att jag inte få ett sommarjobb över huvudtaget, så kommer jag isf hitta en annan familj att bo hos över sommaren, fram till augusti, om denna familjen då redan hittat en annan, för jag gå inte hemme hela sommaren) - så det är min lilla plan!

2 veckor i England, känns ju som igår alltihopa - otroligt vad fort det går.
var ju i november vi bestämde lifehouse och liverpool.



Kommentarer
Postat av: Jenny Bysell

svar: åh kul! är det en bra familj:)?

hon nämnade inget om att hon inte var pottränad, så jag gissar att hon är det nu :) haha

2011-03-04 @ 13:01:08
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: Jenny Bysell

svar: då är det den här familjen :)

2011-03-04 @ 13:58:39
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback