41 pund för united - oohyess.

har fått svar om att unitedbiljetterna nu är skickade till min adress.
och de kosta 41 pund styck - hur billigt? fina jockes kompis som fixade allt det där.


det är iallafall äntligen helg, jag jobba bara två timmar till sen i eftermiddag, ska bli skönt.
och det är runt 18 grader ute, så ska slå mig ner i gräset medans dom letar efter kryp!
vet inget om london ännu, alan ska ringa sin rumskompis och se om jag kan bo där, han trodde inte de skulle vara nåt problem alls (det är ju alans lägenhet också, men ingen bo där på helgerna, så bruka vara först till kvarn, men nu ska vi ju båda se matchen) ... så hoppas jag kan åka in där imorgon då! we'll seeeeee.
- annars söndag!





Kommentarer
Postat av: Fredrol

Vi ska se UNITED gumman!!! Hur tufft som helst!! (:

2011-03-25 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback