Good day!

varit strålande sol hela dagen med 11 plus, fina axminster! - england består inte bara av regn!
somnade 4 inatt, hostade så jag trodde jag skulle dö, tur jag hade sovmorgon till klockan 2.


utsikten från fönstret.

fick mail igår från alla mammor här i området om att det är fest den 12 mars.
alla ska ut och äta och supa ihjäl sig - "dresses !!! sparkle !!! dresses !!! and heels ... lol"
så det blir kinaresturang först - alla mammor är ju rätt så unga här också, så det är rätt skönt.
en är ju t.o.m bara 21, och en av dom är så fjollig att hon skulle kunna vara 15, skit skoj!



filippa



Grace
dom båda har fått stryk - (dom slog varandra) (:



Filippa.

jag tycker inte alls dom är lika över huvudtaget nu, och nu när dom har fått stryk är det ju super lätt.
bakifrån är LITE svårt, Grace är nog litelite längre.
annars är deras personligheter så hiiiimla olika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback