19 Mars.

dagen har spenderats i Honiton, köpte ett par mjukisbyxor och mina favorit sommarskor.
som typ inte finns i sverige längre, för 3årsen hittade jag dom i det "mjuka materialet" - och alla andra sommar därefter har materialet ändrats till det hårdare, och jag hatar det.
MEN nu när vi hoppade in i en affär ser jag dom, och hoppades att de skulle vara mjuka och JAA dom var det.
6 pund kostade dom också, så jag är nöjd! -


och jag älskar pang i bygget och den skiten spelas nämligen in här där jag bor (30 minuter ifrån)
så jag tänkte jag bara måste köpa det nu, speciellt när jag är här. - 5 pund också (cirka 52 kr), så lika bra att slå till. enligt amazon ska den komma mellan den 24-26 mars!

annars har united vunnit sin match idag.
och jag väntar ivrigt på mail ifall vi får biljetter eller inte till den 9 April. - bör komma inom närmaste dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback