sjuka barn - 2 år med körkort - 4 veckor i england.

huset nedan kan du får för runt 3 miljoner kronor (vissa lite mindre och vissa mer)
förstår ni det? det finns ingen tomt, inte ens en liten gräsplätt, det är 2-3 meter bredd max och du hör igenom till grannen! - det är otroligt vad allt är dyrt här, tänk då ett hus, jag bor i ett hus här med tomt t.o,m, och det är den största tomten i Kilmington (och den är jävligt liten jämfört med en svensk)

inte ens mitt hus i kallinge med 4 sovrum, kök, vardagsrum, finrum, två toaletter, tvättstuga, källare, garage, bastu osv PLUS en rätt så rejält stor tomt ... - hade inte sålts för 3 miljoner - och huset nedanför hade jag aldrig i hela mitt liv köpt!

- idag är tvillingarna sjuka, vi ska till doktorn i eftermiddag, för grace har fått blåsor i hela munnen och inte ätit på 3 dagar, medans philippa vill sova hela tiden och börja få blåsor ... så vi har sätt på film i stort sätt hela morgonen och ska väl fortsätta med det också, än så länge har vi sätt Askungen, Nemo och Nalle puh.
jag hade inte ens sätt hela askungen? bara den lilla biten som är på julafton.

BTW!! om bara ett par få små dagar, så är min prövtid ute, jag har då haft mitt körkort i 2 år.
heeeeeeeeeelt sjukt i huvudet, för det känns som igår jag hade min uppkörning.

Kommentarer
Postat av: marie

Grattis nu kan du köra fort som fan ute på gatorna utan att oroa dig! Eller ja, en fet böter kan man få :D btw kör du bil i england? Isf, är det inte jobbigt? haha

2011-03-14 @ 13:51:21
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback