sverigebesök den 2 April.

mitt första sverige besök kommer hit den 2 april.
figgggster - han åker hem till sverige den 10 april. så det blir ju hela 8 dagar tillsammans.

och nu har jag och cathy försökt hela kvällen få tag i billiga tåg, hotell och allt i Manchester för 8-10 april.
billigaste tågen vi kunde hitta är löst, och ett billigt hotell är troligtvis också löst.
men imorgon ska vi in till Axminster och prata med nån karlfan som jobba vid tåget och se om han kan försöka klura ut lite enklare och billigare vägar - boka fredriks biljett från london till Axminster också.

(så får man ju inte göra egentligen, men skitsamma, ska posta den sen till honom, så blir det mycket billigare än att han ska köpa det samma dag, kan skilja upp mot 300 kronor)



så även om manchester krångla till sig, så blir det plan2, och det är en helg i London i lägenheten.
och krångla plan2 till sig, så får det blir hela veckan här i Axminster med utflykter .. men sån otur ska vi nog inte ha!

och justja, ha nog glömt berätta ... med 99 procent har vi biljetter till United - Fullham.
om allt detta spikar sig, får de kosta vad fan de vill, varenda tåg, vartenda hotell, biljetter och you name it - för om jag får biljetter till den matchen kommer mitt liv vara fulländat.

- God Natt Sverige och God Natt fina England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback