stökigt rum!


har jag sagt jag behöver städa? mmm ett par helger irad nu.
NU JÄVLAR !!! för cathy ska prata med någon aupair ikväll iallafall, så blir inte så mycket förhäxad.
nu satanigatan ska här städas!!!



denna bilden ritade alan upp från mitt foto.
inte så tokigt deeeetdär!


det är måndag, varit superfint väder .. säkert haft 18 grader i 1-2 veckorstid.
solen lyser fortfarande! fint att vi ställt fram klockan.
och jag har 1 månad och 29 dagar kvar här - oj så lite det kändes.

Cathy: har pratat med tjejen, okej om jag ger henne din email?
Jag: släääng iväg den bara
Cathy: och du, jag måste jobba lite till, men om jag laga mat om 30 min? så kan vi hinna se TVÅ avsnitt förhäxad, och äta i soffan! om du är sugen?
Jag: JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback