STAND BY THE CORNER PLEASE.

dessa barn växer lite för fort.
sitter och prata med Jenny (förra aupairen) - så berätta jag lite saker om barnen och vad vi gör osv.
och jenny kan inte förstår att dom använder hela meningar nu - förstår ni att det var bara 40 dagarsen hon åkte?
och dom har ändrat sitt ordspråk så mycket "there is more over there" - "we are going fast in the car now" .. för 40 dagarsen kunde dom bara ord nämligen, inga meningar alls.

vi har börjat med att dom får har "time-outs" om dom slåss osv, så att man får stå i ett hörn, skämmas för 2-3 minuter och sen komma och säga förlåt .. Grace hatar att stå i hörnet och skäms rejält, medans philippa tycker det är skitkul ....

(grace sparka philippa lite löst, philippa märker det knappt, men jag gör)

Jag: grace, no! you dont do that .. you will have to stand by the corner if you do it again.
philippa: STAND IN THE CORNER PLEASE !!!
grace: okeeeeeey (gråter)

philippa ser full ut, och grace ser rätt uttråkad ut alltså.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej, jag igen :)

Jo jag undrar bara om du har någon bild på din förra design ( som jag tyckte var himla fin)

en kompis har lovat att göra en ny åt mig när jag åker, så jag skickar länkar till honom på bloggar jag gillar, men så så jag att du hade ändrat din!

Så har du någon bild eller så hade det varit kul om du kunnat skicka den:)

Ha det gött

2011-03-30 @ 16:14:20
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback