satans engelska tvättmaskiner!

igår hade jag tvättdag åtav fan - vitt först - efter var det färgat (bara kläder jag tvättat 1000 gånger förr) - tar ut mitt örngott som nu är helt rosa? - som var jätte rött innan - bara den som blev missfärgad, allt annat var fint?
konstigt tyckte jag då jag tvättat den en miljard gånger men skitsamma - jag plocka in svarta/mörkgråa kläder efter den tvätten, slänger in det i tumlaren och ta ut och ser att ALLLA GRÅA KLÄDER NU ÄR RÖDA??!!!!!!!
VAD I HELVETE !!!!!! en tröja klarade sig och det är min favorit, så jag hade fanimig tur, MEN VAD KOM DET RÖDA IFRÅN?!! blir helt galen, cathy började fundera på om det var playdooh från ungarna eller kritor osv.

Men ska pröva tvätta om det igen - det är inte så att det har blivit en hel rosa färg, utan det är fläckar som ser ut att vara kludd - ser helt sjukt ut! - det var inga dyrbara kläder som tur var, mest sånt jag ha när jag är med ungarna.

DUUUUUMT !!!!!!!!!
- idag är det skitväder också! triiiist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback