planering av nästa vecka.

började bli riktigt förbannad på bussar/tåg osv inne i Manchester.
från stationen, till hotellet, hotellet till old trafford osv.
skrek om allt inför cathy, då hon fick rycket och ringde hotellet istället som fick börja förklara bussar!
- thaaaaanks! nu har jag allt färdigt iallafall (:


planerade nästa vecka också, och helgen - det blir ju lite mindre jobb nu när fredrik är här.
men vi bestämde att jag (vi) skulle jobba 3-4 timmar istället i sträck på förmiddagen, och sen har hela eftermiddagen/kvällen .. så vi kan utforska det mesta som finns här - ska åka till Lyme Regis har jag bestämt, om det är fint väder, annars är de lönlöst .. och sen vill jag in till Exeter på Söndag, så det ska vi nog hinna med också.

och så ska vi laga riktig svensk tacos på lördag, för fredrik ta med sig kryddmixen.
och så bakar svenska bullar med pärlsocker ........... super! och imorgon ska vi handla allt som fredrik gilla visst.
cathys har sina idéer, hela kylen ska vara full av saker och jag ska få välja allt han gillar? ooootroligt!

Jag: CATHY !!!! vad har du gömt mina bagels?!!
Cathy: ÅÅH HÄÄÄR!! jag la dom hääär serdu!
Jag: trodde du hade glömt beställa dom.
Cathy: pppfffft, tror du jag är en amatör på att köpa bagels nu?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lääääängtar tills jag koooooommer <3333 Men ska ni köpa massa saker till mig? :o det behöver ni så klart inte (a)<3

2011-03-31 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback