på 1½ månad händer det saker.

alan kom hem tidigare, dom föreslog thaimat, jag skrek Ja!
och vi två satte oss i bilen mot Honiton för lite thai!
så kul att se skillnad på när alan plockade upp mig på flygplatsen.
då man var så nervös och pratade konstigt - och nu gör man cp-miner och kalla varandra tjockisar.

Cathy: här är ris för dig, och det finns mer där om du vill ha.
Alan: malin som äter så lite? lär väl inte äta mer än det .. fast hon åt ifs hela chockladrullen innan? och då sa jag att hon kommer bli fet.
Cathy: VA?! du kan inte säga till tjejer att dom ska bli feta!!!!
Alan: men hon ryckte ju ändås bara på axlarna och skrek whatever?!
Jag: jag spara väl för dåliga tider då! - du med, för du ha lite och ta i alan.

(idag så låg de 10 pence (1 krona) i en pakeringsautomat, och cathy ta inte pengarna? medans jag ta dom)


Alan: men cathy är alldeles för ärlig
Cathy: det var ju inte mina pengar?
jag: men herregud, 10 pence?!
Alan: alltså, om det legat en plånbok med pengar och bankkort så hade jag såklart gått till polisen, men 10 pence?
Cathy: ja men såklart !!
Alan: självklart skulle malin ta plånboken för hon är svensk ....
Jag: haha jävligt kul.
Alan: därför alla i sverige ha råd att köpa dyra hus !!!!

(vi kör hem från Honiton, och bilen framför har satt på vänster blinkers säkert 5 gånger utan att svänga)

Jag: men vadfan pyssla han med?
alan: ja han ska svänga?
jag: men han ha ju hållt på i hundra år?
alan: jo men han misstog .... han är svensk förresten, det är därför han kör så dåligt.
Jag: eller blev han bara allmänt dum i huvudet när han måste köra på FEL sida av vägen!


Kommentarer
Postat av: marie

HAHAHAHAHHAH älskar konversationerna du skriver, alltså. Sluta inte med dom! Sköna värdpäron!

2011-04-01 @ 00:24:50
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback