nu blev de mycket fotboll.

West Ham - Aston Villa .. den 16 April i London är inte omöjligt just nu.
Jag och ronnebybon (nuvarande manchesterbon) Maria, ska isåfall åka och se detta fina spel.
biljetter finns tillgängliga och vi kan köpa dom, men frågan är om maria är ledig, och om jag istället kan få united biljetter och vad de isåfall kostar - klart det vore askul att se så mycket matcher det går.

Men om unitedbiljetterna väljer att vara extra dyra så lägger jag ju hellre mer pengar där!
men om det inte går alls, så MÅSTE jag se denna matchen, kan typ blir den sista jag ser (iår)
skit svårt att få tag i biljetter annars - det är nästan enklare att hitta kungen och sen slå ner honom än att få biljetter till Manchester United.

bara att hålla tummen att vi får veta svaret inom ett par dagar iallafall.
Det är också Söndag, jag ska laga pannkakor idag, och det är 13 dagar till fredrik kommer - ingenting.

finns det något finare än fotboll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback