Nasses stora film!

kändes som igår jag skrev att det var fredag - var en hel veckasen.
och idag är det faktiskt också fredag! - tiden rusar!

grace var mycket bättre idag (fram till kvällen) .. då hon blev kokhet igen.
och dom la sig för cirka 5 timmarsen, och tror hon ha vaknat upp varje timme och skrikit nu.
- annars har vi kollat på "Nasses stora film" - Nalle puh är populärt här.
eller hitta nemo - vi kör varannat med dom, oftast!

alan: cathy!! malin sa att jag var gammal igen!!
jag: sa jag väl inte alls? jag sa att jag trodde ni hade varit gifta förr.
alan: JA?! och sen var jag gammal?
jag: nej, du sa "tror du vi varit gifta förr, för att vi är gamla?"
alan: jaaaaaaa, men vi är ju gamla enligt dig?
jag: Jaa?! men det var inte jag som började.

alan: i england, så är det bra om man sätter ihop gafflen och kniven till ett när man ätit färdigt.
jag: jaha? jag kanske inte hade ätit färdigt.
alan: du sa ju thank you for the dinner?
jag: nej jag sa det var gott (: inte att jag var färdig, jag kanske ska hämta mer?
alan: okej, så när du är färdig så slå du ihop dom då?
jag: absolut!

alan är hemma och då slås rethumöret på! - jag tror inte vi kan hålla en seriös diskussion någonsin!
men det är kul! -

precis avslutat en skypedejt med fluffe och hunden molle.
och mamma kom in på skype också, efter att datorn gick sönder i veckan! kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback