min största dröm kan gå i uppfyllelse!

min största dröm på jorden är att se United på deras hemmaarena Old Trafford.
och idag fick jag mail om att vi har två biljetter ..... det mailet är min dröm.

och min bror har hjälpt mig med detta, hans kompis säljer nämligen Unitedresor från sverige.
(resan, hotell samt biljetter) - men vi ville bara ha biljetterna eftersom jag redan är i England.

så när jocke nämnde jag ville ha dom biljetterna så skulle han göra allt han kunde för att fixa de.

men jag tänker väl inte skrika hejvilt riktigt ännu, inte förens jag har biljetterna i min hand och när jag väl sitter där.
på Old Trafford, med 76.000 andra personer, det kan ju faktiskt bli så att matchen flyttas eller något annat skumt, tex att en cupmatch läggs där istället, JUST den dagen (dom gör så ofta) - vilket vore min tur faktiskt.

men just nu är vi en bit påväg, vi har iallafall två biljetter till drömmarnas teater, och det är alltid något.

när jag steg upp imorsse var jag lite trött på allting, aupair osv och var riktigt sugen på att få lite ledigt när fredrik kommer om 11 dagar - men så fick jag detta mailet, och det kan jag leva på i 11 dagar!
och om inget skiter sig och vi kan se matchen så kan jag leva på den känslan året ut.
samt att ungarna är friska nu, så det är glada miner igeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback