Mars 13th.

lördag eftermiddag bestod väldigt mycket av slapp, sömn och fotboll för min del.
var uppskattat kan jag lova - united vann också mot arsenal!

runt 7 tiden drog vi bort till taxin som skulle ta oss till Chard och kinaresturangen/puben
jag som trodde de bara skulle vara mammor hade lite fel, 3 andra brudar från london kom (i min ålder)
sen såklart Beth, som har barn men är bara 21 - nåväl, vi hade skit kul verkligen!
en av dom var 40 tror jag och betedde sig som 5, kastade mat, skrek och dansade på dansgolvet som det var de sista som skulle hända, när sen abba kom upp i högtalarna skrek alllllla sweden! - abba är populärt som fan här!

helt plötsligt hör jag en skrika att Joy är från Essex och det blev ett jävla liv, (essex är väst om London och tydligen lite "skabbig" del att bo i), väldigt fördomsfullt här, typ rosengård ... såklart det var på skämt, men kunde höra Joy skrika 56 ggr " IM NOOOOOT FROM ESSSSSSSSSSSSSEX !!!!! "

anyway, det var super .. kom hem runt 12 tiden! - de flesta är ju fortfarande tvugna att gå upp och passa ungarna runt 7 på morgonen, Cathy fruktade hela tiden för de.
lite småfull blev hon också, haha! - när vi sen kommer hem stå alan i dörröppningen och ser förvånad ut.
"hej på er, är det en full och en nykter här eller?"

bilder kommer från Mim's kamera, få hoppas hon skicka dom snart.
NUUUU ska vi till Castle drogo! det är äckligt varmt ute och strålande sol, INGEN JACKA


justja, jag har aldrig hört någon säga au pair till mig, inte presentera mig som det.
om cathy ska presentera mig så säger hon alltid "det här är malin, hon bor med oss" - om någon sen fråga så förklara hon ju att jag är au pair, men det har nog hänt en gång.
och det är lite fint, vissa nämner ju först, det här är vår au pair ... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback