Last day of March.

jag har inkasserat två fotbollstidningar idag - en stor bok om hela englands fotboll. och en om bara united.
jag har köpt magnum dubbel, som längre inte finns i sverige!
jag ha tvingat in cathy i bageriet för att köpa massa goda kakor och bullar.

alan kommer hem redan ikväll.
imorgon åker vi troligtvis in till Exeter för heldag.
jag skulle börjat jobba för 5 minutersen, men cathy gick en runda med flickorna och blev sena.

så nu ska jag borra mig ner i soffan, läsa mina tidningar, äta choklad som jag också tvingade dom köpa.
ikväll ska vi äta köttbullar (cathy förselog med spagetti?) aldrig i livet, det blir med potatis och brunsås.

och idag var segaste dagen någonsin att dra sig upp ur sängen!
imorgon är det april, superskööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback