Going intoooo London.

spikat och klart - ska dela lägenheten med skotten som tydligen kommer prata mig till döds!
men åker in till London imorgon, och träffa lite svenska brudar! för shopping, sightseeing och skitsnack.


alan berättade det är något jippo i london imorgon, maraton tror jag.
tusentals människor kommer vara där och många tunnelbanor kommer vara stängda, SATAAAAN!
så måste kolla upp hur alla dom jävlarna gå, på söndag är allt redigt iallafall, så vi kommer ut till Emirates.

så söndag, matchen börja 14.00.
sen direkt efter matchen så ta jag bästaste tåg till Axminster, hoppas på att vara hemma runt 8, så hinner jag sitta barnvakt i 2 timmar åtminstone (dom sa till sin granne nu, som får sitta tills jag kommer) haha.



blir en stressig helg, men såna behövs! jag behöver komma ut lite och träffa lite fooolk och se fina london.
- vi hörs söndagkväll med en jävla massa bilder dåååå!
HA EN FIN HEEELG !!!! -
(Upton Park, Emirates Stadium och Old Trafford - kommer jag sätta mina fötter på) fint


ikväll blir det dock städa mitt rum lite (gjorde inte de sist jag sa de) förvånad? nej!
ta en lång dusch, ska äta fish and chips, plocka ut tågbiljetter, plocka ut min lön och sen se pang i bygget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback