fin dag - saknar usa!

kom ner till köket vid 9 idag, och då var alla finglas diskat, urplockat ur diskmaskinen osv.
jag började fundera på om jag var tvungen att göra det 6 på morgonen? men cathy skiter annars i vilket, bara de blir gjort inom en vecka typ ... jag hörde inte heller någon i huset, så när hon kommer ner fråga hon om jag sovit gott (hon vrål-le) medans jag svara ja, det ha varit tyst och lugnt, och hon vräker ut sig.

MALIN! klockan är 9, ungarna SOVER?!!! jag gick upp halv 8, och har hunnit göra massor av saker, diskat, städat och bäddat nya lakan !!! - jag har inte sovit på 2½ år, och nu måste jag väcka MINA barn !!!! jag vaknade t.om av mig själv? utan att ställa klockan ..... livet är underbart.

haha, jag sa nämligen igår - tänk den dagen dom sover längre än till 8!
- idag är det strålande väder igen, som alltid här! jag jobba 3 timmar till i eftermiddag, ska bli skönt.
ska ta mig lite lunch nu och sen flyga in i duschen.


idag saknar jag usa lite, iallafall alla fina vänner där och att de faktiskt hände lite mer än just här.
men jag skulle aldrig kunna flytta tillbaka till den familjen, uschamig!
min nuvarande familj skulle placeras i San Francisco (usa) för 3 månader och sen 3 månader i Manchester (england)
Så hade de nog varit suuuuperfint.
- men jag gilla england mer än usa, bara att de finns lite mer folk over there och ställen att besöka.


Kommentarer
Postat av: Julia Mannersten

Hejsan, jag ville bara säga att jag och min lärare jonas började snacka om dig idag. Jag går estet på knuthahn och han sa att du och jag är ute efter samma mål. Jag är fotbollsfanatiker och det har jag hört att du med är. Och min största dröm är att flytta till London och bli sportjournalist! Tänkte om du vet några tips? Hur söker man för att hitta en familj och få jobba som au pair? :D

2011-03-22 @ 16:28:14
URL: http://juliamannersten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback