en typsik dag på jobbet.

haft en fin kväll.
borrade ner mig i soffan och cathy kom med maten till mig och farmorn.
inte alls fel, vi satte igång Love Actually och åt ostbågar hela kvällen.

imorgon börja jag runt 1 tiden, skulle egentligen följa med till "parents and toddlers" vid 10.
men jag hosta så förbannat, så vi tyckte det var en bättre idé att stanna i sängen och försöka vila upp mig.
så får bli lite småsysslor istället.

kanske ska berätta hur en typsik dag ser ut? nästan alla ser olika ut, men på ett ungefär.


10.00 - börja jag oftast jobba .. fram till halv 12.

sen börja jag igen runt 2 tiden och fram till halv 4.
mellan 12 och 2 bruka jag isf plocka ur och in diskmaskinen (kör runt 3 maskiner per dag)
två gånger i veckan stryker jag (typ en timme) - ibland plocka jag ihop all tvätt till ungarnas garderober.
sen jobba jag oftast runt 18.15 till 18.45 - ungarna ska i badet och sen tas på pyjamaser (:

så lite här och där så fixa jag disken, och lite här och där stryker jag.
det spelar absolut ingen roll vilken tid, vilken dag, bara jag gör det samma vecka ungefär.

så jag klaga inte (:
nu ska jag krypa ner i sängen, se en film och mysa av att icke behöva ställa klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback