en samling komplett.

i USA så samlar ju nästan alla aupairer på Quartes.
jag började direkt när jag kom dit, och försökte alltid lura jennifer, evelina och annie ifrån deras, så vi kunde byta, tills dom fattade varför jag ville byta! - anyway .. jag kom hem till sverige med att sakna 4 stycken jävla små Quartes, hur retfullt?

- Illinois.
- Alaska.
- Nebraska
- Oregon.


Illinois verkar förövrigt vara den svåraste jävlen att hitta.
men idag så kom det ett paket från just de 3 brudarna - Evelina, Annie och Jennifer, all the way from Illinois.
med mina 4 sista Quartes .. så nu har jag alla staterna och är väldigt nöjd!

annars så verka min förkylning just nu bli värre, jag har faktiskt varit sjuk sen nyår nu.
var lite frisk i thailand, max 2 veckor, sen har det gått utför ... cathy tyckte vi skulle gå till doktorn?
fatta inte ens att man få medicin för lite hosta? men de få man visst här ... men jag hoppa den idén, det få gå över när det gå över!


imorgon är det sovmorgon till 1, liiiiiiiiiike.

kommit in i min fotbolls-lyckliga-värld igen.
ååååh fotbolls VM och EM !!!!!
2012 och 2014 (y)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, retligt att sakna fyra. När jag bodde i Chicago var det Californien som var svår att hitta, för den state quartern var helt ny då om jag inte minns fel...

2011-03-15 @ 19:54:27
URL: http://travelingseoul.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback