Day 34.

det är redan torsdag imorgon? insane, snart är det julafton igen.
idag kom det paket till mig - med en säsong av pang i bygget - på engelska "fawlty towers"
vi bestämde förra helgen vi skulle ha maraton alla tre (jag, cathy och alan) - men jag ska tjuvkika lite nu.

imorgonkväll kommer alan hem, fredagen vetifan hur den ser ut riktigt ännu, men blir nog lite lugnt på eftermiddagen åtminstone! Nästa vecka är det April också, ska bli skönt .. bara fina månader att se fram emot då, iallafall enda till Oktober börja, men det är ju en bit dit.

varit här i 34 dagar - känns som mer .. och har 65 dagar kvar till Sverige - känns som ingenting.
om en vecka kommer fredrik, om två veckor åker vi till Manchester, sen är det påsk, prins william ska gifta sig.
jag ska till London, jag ska se fotboll, jag ska åka till Bristol, till Exeter, den nya au pairen ska komma, jag ska ha flera weekends i London med ronnebybooor - och allt detta på 65 dagar, känns omöjligt.

- kollade upp hur mycket jag får tillbaka i skatt - 8000 kronor här kommer jag!
TACK&BOCK! i början av sommaren är man alltid superfattig!

tycker bara pengarna skulle kommit nu i April, till midsommar liksom? då för man ju ofta första sommarlönen, för oss som nu bara jobbar på sommaren vill säga!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hell yeah att vi kommer ha det kung!! :D

2011-03-24 @ 11:13:03
URL: http://aupairmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback