Chinesefood.

haft en myskväll med kina mat och robin hood film.
nästan biff med purjolök, sen tog jag friterande bananer och glass till efterätt.

alan: WHAAT, tog du bananer också??? du ska väl inte ha allihopa elller .... ?"
jag tog dom allihopa, han blev för mätt ... guuuud så gott det var!

men kilade upp innan filmen var slut ändå, dödstrött samtidigt som jag ville ge dom lite tid för sig själva!

nu ska jag däcka i hundra år i min nybäddade säng (som cathy gjorde) för snällt. och hoppas på en fin god sööömn!
jag bjussar på fina bilder från thailand, SAKNAR ATT VARA BRUN!


en brun broder och en kritvit syster.
jocke hade spenderat 2 månader här och jag runt 4 dagar.



detta är min nästsista dag på Koh Chang .. så en viss skillnad hände ju!



älskar verkligen denna - fick perfekta bilden!
HAHAHHAH den är så ful.
detta är då 00:00 - efter 26 stycken drinkar.



Thailand - i'll be back! snaaaart.
och koh chang, jag kommer absolut tillbakaaaa !!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha klockren bild på jocke ju :P och btw, KOM HEM NU gumman <3 saknar dig <3333

2011-03-18 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback