beauty and the beast

sov inte ett skit inatt, inte heller ungarna eller cathy.
dom skrek, jag låg och vände mig och snorade och svettades.

så idag är inte någon på topp, barnen är konstigt nog lite bättre.
jag ha hög feber, men vi ha sätt Nalle puh och skönheten och odjuret hela dagen så det går bra.
hann inte se klart hela skönheten&odjuret och jag har aldrig sätt den? - den var bra hittils, så ska sno den av ungarna och se klart på den sen ikväll ;) hehehehe!

nu har jag typ slutat .. ska ner om en timme och hjälpa till att lassa in all mat.
Tesco kom med det hemskickat - så jävla smidigt! man beställer på internet dagen innan och så kommer dom med allt dagen efter och trycker in allt i köket. - tesco är som vårat Maxi ungefär.
dock är tesco lite finare för dom ha bagels!!!!!! - igår hade jag suttit och klickat ner allt jag ville ha.

cathy: do you think you have everything you need know?
jag: ... yeah, think so.
jag: NOOOOOOOOOOO BAGELS!!!!
cathy: hahahaha!!!!

åh vad jag ska ha filmmaraton ikväll och äta mig fet på min sista choklad och popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback