all done.

8 april lämnar vi Axminster 09:00 för ett tåg mot London, byte i Waterloo till Euston, från Euston till Manchester.
vi är framme runt 15 tiden i den fina staden.
den 10 april lämnar vi Manchester 12:15 och är i Euston 14:30.
så vi kommer ha 2-3 timmar att döda i London också, innan fredrik är tvungen att fly till Heathrow och jag hem igen till Axminster ... blir inte så tokigt det.
- så på de 2-3 timmarna ska vi hinna med Buckingham palace, big ben, Westminster hall och troligtvis lite Picadilly!!!!! REKORDFART PÅ OSS I TUNNELBANAN KAN JAG LOVA, london i ett råttbo.

och jag är rätt less på att jobba denna veckan, för jag är sjuk, tjejerna är sjuka och cathy börja bli sjuk.
känns inte så kul att se på film längre och skrikiga barn - men det är redan onsdag imorgon, så bara 2½ dag kvar nästan - fredagen är inte så mycket jobb, och förhoppningsvis mår allllla mycket bättre imorgon, så man kan gå ut lite iallafall.

God natt! - jag ska tuppa av till lite avsnitt förhäxad!


buckingham palace.




westminster hall, hoppas man får gå in - vore drömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback