9 mars.

jag: jag får samma frågor HELA tiden av nya människor "hur har det funkat än så länge här i england?"
cathy: svara du alltid samma, eller försöker du ändra dig lite?
jag: nja, byter nog ibland med svaren.
cathy: men kan du inte nästa gång säga att allt suger, du hatar england och barnen och jag LOVAR dig att alla kommer fortfarande säga "ooooh vad roligt, det är ju helt perfekt"

jag: eller, så säger jag att ni är helt dumma i huvudet.
cathy: jaaaa! men dom kommer fortfarande tycka det är underbart!
jag: eller börja dom snacka skit om er (:
cathy: haha ja, men kanske? "jag visste det var nåt på gång i den jävla familjen"

- dagen idag ha spenderats på "mammor och småbarn" - två timmar med fika och träffa alla dessa människor.
- 3 timmar rast, en philippa som behövde gå till doktorn, så hade egentid med Grace, vilket var super!
sen 2 timmar i kyrkan med lek och klister, färg och fan vet allt.

nu är det så att vi ska börja med pottträning, vilket är ju så JÄVLA krångligt.
vi kör ungefär 20 minuter varje gång innan läggdags, och lite runt lunch.
men vi ska börja med en sån stickerbok - så de får stjärnor osv varje gång dom är duktiga typ!
haha, förstår inte hur vi ska lyckas, vårt mål är innan maj, helt klart!
någon som har tips på hur man gör?

MMMAAAAMMAA!! - vart är du på skype?!
och justja, lite nya planer för augusti/september har dykt upp.
när jag åkte till New York den 23 Augusti 2010, träffade jag en fin men oj så konstig norrlänning, Jennifer.
vi följer med varandra från NY till Chicago den 26 Augusti och levde livet där tills jag åkte hem.
och nu planera jag och jennifer hennes resmånad och min resa - att det lutar mot Californien, San Francisco, Grand Canyon, kanske Las vegas, troligtvis LA, (förhäxadhuset).
Men, det är bara lite skitsnack vi gjort, .. blir inte ens verkligt om jag inte få något sommarjobb och jennifer kan lyckas spara sina 200 dollar i veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback