England - jag flyttar till er igen.

då var det klart.
jag flyttar till England runt den 15 September!
(inte exakt datum men typ där omkring)
och hur länge jag stanna vet jag inte heller, men jag skulle gissa på 6 veckor åtminstone!
kommer blir så jävla kul, först en vecka nu, sen ta vi oss an det på riktigt!

- det vill säga att det blir inte Falun för mig iår, det kommer tyvärr tyvärr tyvärr inte blir Chicago heller "/ 
iallafall inte just nu, förhoppningsvis kan jag hälsa på Evelina och Annie lite senare ifall de förlänger!

däremot ska jag läsa en distanskurs som jag sökt, jag har två som jag kom in på, men det blir bara en.
och det blir tyska!

jo men jag ser fram emot hösten! vad planerna blir mellan England och efter det vet jag inte.
tyskland ska ju klämmas in, och något annat vettigt!

det är löning imorgon och min sista skiftrunda ha dragit igång!
är vi glaaaauuuda?! bör vi alla vara som får lön ifs!!!

Kommentarer
Postat av: Mirva

Svar: vad kul, vad heter hon :)? varför åkte du hem?

2011-07-25 @ 01:19:40
URL: http://mirvas.webblogg.se/
Postat av: Lollo

Wohow, vad kul för dig! :)

2011-07-26 @ 08:51:37
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback