Looooove Thailand.

http://www.youtube.com/watch?v=swz2YGFkCvM

denna videon maste ni se, denna hunden ar sa sot, kommer till poolen varje dag och ga runt denna stammen hundra ganger minst, alltid lika dant .. Malin filmar, later som hon stonar emellanat, haha.

denna dag ha varit javligt kaotisk, mycket skumt har hant ... jaja!

Hor svensk musik nagonstans pa en klubb nu, far ga en upptacksrunda och se vart det kommer ifran!
har san jalva vaxtverk? troddejag slutat vaxa men icke ...
ska nog bort och ta mig en massage nar som helst, knada ut lite pa ryggen, behovs lite smarta.

och idag kande jag panik, jag har 8 dagar kvar pa Koh Chang, 8 jalva daaagar, och typ bara 11 i Thailand.
jag alskar Thailand, allt som har med Thailand att gora, kulturen, maten, vadret, folket, landet, priserna,allt!
jag fundera pa att spara mina sommarpengar och sen bosatta mig har nasta ar kanske 3-4 manader.
inte just har, kanske krabi eller nat ... sa mycket alskar jag detta stallet.

vissa trivs i USA, vissa i England, vissa i Sverige ... jag har mitt stalle, Thaaaaaaaaaailand.
men den iden far jag fila pa!

maste beratta en san javla skoj grej.
Pa cafet, ingemar Stenmark kommer in, malin blir helt till sig och Lisa har ingen aning om vem denna manniska ar. sa nar han borja prata, hor ju Lisa att han ocksa ar uppeifran landet som hon ar.
sa hon klacker ur sig, Jahaaaaa, ar du ocksa fran Norrland eller?
Nar han gatt skriker malin att det ar forfan ingemar stenmark! och Lisa svara nat i stil med, jasa? (hon har alltsa fortfarande ingenaning) ..haha sa kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback