In thailand!

Nu är jag häääär, finally!
utan förseningar, däremot spydde jag som en gris i bilen påväg mot kastrup, haha.
bruka må illa, men har inte spytt sen typ Greklandresan 2000.
då var jag inte sugen på thailand, hade nästan ångest, inte känt så förr ... ville verkligen inte åka?
känner fortfarande lite så, kan vara att man inte sovit på flera dygn, får hoppas på de!

resan var som vanligt lång, 14 timmar flyg, sen buss i 4 timmar, en båt i 1 timme och 30 min till själva stället vi bor på ..

sängarna är ju som pinnar, så imorgon ska vi fixa en madrass så man kan sova utan att vakna upp med blåmärken!! (:
sitter på en svensk pub nu, med internet, vi har inget där vi bor, men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, bör ju inte vara omöjligt ... svenska hör man vart man än gå, maten är billig, det är 30 grader och vattnet är blågrönt, precis så man minns thailand.


Kommentarer
Postat av: björn

hej hej hoppas allt e bra med dig. Här snöar det som vanligt, inte alls avundsjuken haha. hälsa lillebror

2011-01-05 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback