Friday!

Fredagkvall i Thailand.
igar var det fest igen pa himmel, som varje torsdag (som sist)
men jag var sa himla trott och ville skypa med fredrik ist, kande mig inte alls pigg.
blev mycket somn inatt iaf, och nar jag vakna kanner jag mig inte alls kry.
sa har mest legat inne och sovit hela dagen, matt illa, varit yr och huvudvark ... far hoppas de ga over valdigt snart.

far se om jag ens orka gora nagot ikvall, svetten bara rinner nar jag sitter har vid datorn!
- imorgon har jag bestamt de blir stranden iaf, oavsett.
jag har snart bara 2 veckor kvar och det ta mig sakert tva veckor att blir lite brun!!!

sakert brunare an er dar hemma(ni som inte fuskar), men jamfort med typ jocke sa ar jag som en krita.

pa tisdag slapps Westham - Liverpool biljetter, och Jenny ska sitta klistrad for att kopa dom till oss.
sondagen den 27 feb blir det isf, hoppas innnnnerligt!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback