bästa helgen någonsin!

jag har haft den finaste helgen i London någonsin, även om jag aldrig varit i London förr.
så slå den många helger över huvudtaget.



abbey road (övergångsstället där beatles gå i sitt album), studion där alla låtar skrivits, big ben, tower bridge, london bridge och millenium bridge (den är med i senaste harry potter filmen), platform 9 tre kvart (den i harry potter)



på lördagen drog vi till konserten, efter att ha sätt ALLT på ovanstående lista, vi hade inte suttit ner sen klockan var 10, blåsorna på fötterna var stora som bollar - vi såg Liiiifeeehooouseee! - Lifehouse!
det var skitbra, skitbra stämning, sååååå bra helt enkelt.


på söndagen var det dags för det största någonsin (nästan) - West Ham mot Liverpool.
jag hade unitedtröja på mig, men folk log ändå ... liten oskyldig tjej!
Jenny hade Liverpoolkläder och westham supportrarna log inte lika mycket.

3 timmar efter matchen hade Arsenal spelat färdigt, jag sitter på tunnelbanan påväg till London Waterloo.
in kommer det miljader arsenalfan och är så jävla ledsna och arga.
men en gubbe börja jag prata med, jag ville ju veta hur matchen blev, och dom förlorade!
gubben iallafall, förklarade att sånt är livet och han ska hem och jobba ihop mer pengar så han kan se helgens matcher, hah! - och att Fredrik ljungberg är kanon (f.d arsenal) och att svenska tjejer alltid är så vackra! (:
och att united också var ett bra lag!
- West Ham vann iallafall över Liverpool med 3-1 !
MEN JAG FICK ÄNTLIGEN SE PREMIER LEAUGE, & GERRARD, GERRARD, GEEEERRRRARD!


det kommer mer bilder imorgon och mer historier.
tror inte att jag inte ha mer bilder från matchen eller konserten.
jag tog över 500 bilder -
men nu är jag så trött och ont i halsen och kroppen och allting, att jag ska somna!
Cathy antog jag skulle vara trött, så hon gav mig sovmorgon till 2.

så ja, nu ska jag sova.
jag har haft världens finaste helg.
jag älskar england, aaaaaaaaaaaah vad jag trvis i detta land.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback