Mondaaay!

idag när Cathy kommer in genom dörren hade hon ett stoooort vitt paket med sig.
till miiiig från två fina brudar borta i Illinoiiiis!
fick födelsedagskort - bättre sent än aldrig, ett linne och shorts och så hade jag beställt Doritos nacho cheese, som bara finns i USA - jag äter för livet, så gott det är och vad jag saknat dom jävla chipsen!
Evelina och Annie är de finaste människorna i USA, troligtvis iallafall (;


dagen har annars varit kanon.
inte jobbat så mycket, 2 timmar ungefärr.
och ändås har jag knappt hunnit med någonting?


imorgon är den längsta dagen på veckan - typ 5 timmars jobb, inte i sträck dock, så det är skönt!
(plus att farmorn hjälper till med allt)
nu ikväll har vi suttit och fikat, och tittat på Engelska parlamentet.
det är EXAKTTTT som vårt parlamentet, så någon av oss har ju stulit det iallafall.

men det var askul, och en av komikerna där var från Axminster (y)
Cathy började hoppa och härja direkt han kom upp på tv .. haha

nu är det btw Mars.
tiden rullar på lite för fort nästan.

Kommentarer
Postat av: A

Haha, Doritos Nacho Cheese finns på ICA :)

2011-03-01 @ 00:13:58
Postat av: malin

hade du kunnat läsa också så ser du att jag inte bor i Sverige (: Ica är svenskt ser duuuu! :D

och sen bor inte jag i sthlm, (like you) så ni kanske har doritos där, men annars finns det nog inget Ica (:

2011-03-01 @ 00:18:26
Postat av: A

Kände mig iaf tvungen & skriva det eftersom du sa att dom bara finns i USA :p och de finns på mindre ICA också. Lyckaaa.

2011-03-01 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback