My room!

såhär kan man skypa då.
nu tänkte jag visa lite bilder på mitt rum här.

160cm säng, är den go? ja så jäääävla skön.

lite united-grejer har kommit upp, bra tv med förhäxad varje kväll.
dörren som ni ser är in till mitt badrum!



de som känner mig vet att jag kan döda för att få bo i ett rum där man kan sitta i fönstret.
jag har nog alltid velat ha det så, med kuddar osv
- jag hat två såna fönster.
justja, ni ser solen eller? - det är 14 grader ute idag och sol.
hoppas de blir lika fint hela heeeelgen!

har jobbat två timmar idag, ha varit ledig sen klockan ett.
skypat och tvättat, hade ett par strumpor kvar!

ikväll kommer Cathy's vänner över hit, för pizza och film.
så det är vad som händer ikväll.
imorgonbitti dra vi till London, och jag lär inte blogga förens söndagkväll.
då har vi hunnit med hela london, konsert, fotboll och myyyycket mer.

kan verkligen säga att jag drog lyckostråt för England.
att hamna här i Clarksson family.
som bor mitt ute i ingenstans, men det är värt det verkligen, skulle inte byta ut det för ett lyxhus i London ens.
dom är ohyggligt snälla och barnen är för söta och goa.



samt att jag har ett enkelt schema - MAX två timmar i sträck.
tömma disken och vika lite tvätt typ två ggr i veckan
dock har jag inte fått göra det värsta ännu.
att stryka påslakan? det blir nog ett helvete, men då kan man alltid stryka i sitt rum och se på förhäxad under tiden, blir nog lite chill!
- men vem stryker påslakan är ju frågan!

VI HÖRS PÅ SÖNDAG/MÅNDAG !!!
Nu ska jag ut och förgylla två drömmar!

Kommentarer
Postat av: A

Din familj råkar inte vilja ha en ny svensk hos sig i höst? Har alltid drömt om såna fönster jag med :p haha

2011-02-24 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback