att bli sjuk nu passa ju bra

dagen har jobbats halv 10 till halv 12 .. 2 till 3 och halv 5 till 6.
Det är fina tider, än att jobba typ 4-5 timmar i sträck.
så får man lite break emellanåt och sådär.

vi tog en promenad under den lediga tiden och kikade runt.
det är så brittiskt ni bara kan tänka er.


sen blev det hitta nemo och myshäng till läggdags vid 6 tiden.
(Det är alltid gnälligt runt läggdags alltså) men jag är ju aldrig med tills dess, hjälper bara till att ta på de pyjamaser liksom.



(ni ser de höga dalarna? så ser verkligen allt ut här)

Cathy är ju med i ett band, så de kommer på tisdagar och öva och spela.
alla är super trevliga!
nu känner jag dock att jag börjat bli liiiiite sjuk, filippa har blivit snorig och hostig.
så förvåna mig inte om jag får det också, DOCK bör jag få de, för nytt hus, nya människor - nya bakterier.

cathy är så snäll alltså, hon gör mat till mig även om hon inte ska äta.
så vid 7-halv 8 ropa hon alltid att maten är färdig, och sen äter hon aldrig själv?

dom är ju så vana att äta runt 9, och så gör hon mat mycket tidigare för hon vet vi alltid äter runt 5-6 i sverige.
så sjukt snällt, imorgon ska dock jenny laga någon svensk speciallietet, blir fint det.

nu ska jag däcka i min säng, sova länge och hoppas jag blir frisk tills imorgon, speciellt till london!

just det, vi har ju 10 plus och sol idag.
lite blommor också, vad haaaade ni?

ska försöka leta upp United mot fullham nu för lördagen den 9 april.
får hoppas det finns biljetter (möjligt de inte kommit ut ens)
då blir det old traaafford, men vi får se hur det arta sig.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej stumpan fina bilder med blommor och grönt.Här hade vi 17,5 grader KALLT Det ska blir plusgrader till helgen annas har det inte hänt så mycket mer puss och kram mamma

2011-02-23 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback