Lyme Regis.


vi åkte till Lyme Riges istället - 10 min ifrån Kilmington, - väldigt populärt på sommaren, ser ut som en liten fransk by typ, och lite grekisk och lite italiensk, kommer blir otroligt fint här när allt är grönt!
- vi åt lunch på en liten resturang, gick på stranden och pratade skit!
har massa bilder på allihopa, men har inte frågat om jag få ladda upp det ännu, så jag väääntar.

de här "husen" är inte större än en toalett typ, men folk hyr dom på sommaren.
har te, sola, har sina kläder osv där inne, bara för att vara så nära havet som möjligt.
fatta att de betala nästan 1000 kronor för en vecka för dessa skit "husen" ? men tydligen super populärt.
jävla engelsmän, men deras hus är som våra sommarstugor typ, DOCK bor ju vi as stort,
för detta var ett bed and breakfast förr, och det är liksom som ett normalt stort hus för oss i sverige
- här är det dock som ett slott. - det är en liten skillnad från USA, vår hus i sverige är ju som deras garage! (:


de tycker det är SÅ SENT att ta sin första kopp te vid 10 på morgonen?
jag tycker det är konstigt att ens dricka te! - men alan har tvingat mig och jag har tvingat han smaka oboy.
vi får se hur allt detta gå - jag hatar te, men ska tydligen vara annorlunda!

ikväll ska vi sitta barnvakt vid 7 (då sover dom för längesen) haha.
så det är inte direkt mycket vi ska göra, vi ska laga lite mat och glo på film.
cathy och alan ska till en pub, dom har Quizkväll ....

Alan: i think we should put malin in to the sea?
cathy: or we take you instead.
alan: no? ... we take malin, its more fun!


Kommentarer
Postat av: EMMA!!!

Tjohoo!

Du skriver att VI ska sitta barnvakt!? Är det en till barnflicka eller?:)

2011-02-20 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback