up pleeease!

första jobbdagen är nästan avklarad.
vi jobbade från 10 till 12, vilket var relativt lugnt, det bestod av ritning mest och lite bokläsning.
vi drog sen till Axminster, skaffade mig tågkort och biljett in till London på Fredag, som tur var så hade Alan en biljett hem ifrån London på söndag, så de fick jag gratis, kanon!

till mataffären för att köpa baaaaaaaaaaagels, inte lika gott som minibagels från USA, men absolut gott.
börja jobba vid 5 igen, till 6 - får nog blir en film där och lite chillidillll!

det är ungefär sådär en dag ser ut, ibland mellan 2 och 3 också, som tex imorgon!
och lite tömning av diskmaskin och vika tvätt ibland!
tror jenny skulle visa mig puben ikväll, var visst Glee på tv dock, MEN det är fotboll både imorgonkväll och onsdagkväll .. så vi får se hur vi gör.

Jenny:
det är glee ikväll, fotboll imorgon och onsdag, så vi vet inte när vi ska hinna med puben.
cathy: det låter inte som ni är 20 år? glo på glee när ni kan gå till puben?! låter inte som ungdomar .......
(dock är jag inget gleefan) - annars dricks det vin och öl i huset hela tiden känns det som, och whisky. OCH TE!!!!!
redan trött på te och jag ha inte ens tagit en kopp!

ena ungen är redan rätt fäst vid mig, den andra är fortfarande lite blyg.
men direkt när dom vill bli bärda eller komma högre upp så säger dom alltid - up pleaaaase! hur sött?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej stumpan är det dyrt att leva där Här hemma är det jättemysigt det snöa ÄNTLIGENhar snöat hela dan fast det lägger sej inte Inte än men man vet ju aldrig.Puss och kram mamma

2011-02-21 @ 18:12:01
Postat av: Fredrik

up pleaaaase!

Haha vem är inte fäst vid dig sötnos (: hoppas du har det toppen <3 Saknar dig "/ <3

2011-02-21 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback