sundaaay.

tjohoooo!
förra aupairen är kvar här - därav VI sitter barnvaaaakt! (; - en fråga jag fick nämligen.

jag och jenny lagade iaf sweet and sour, slog på notting hill och log åt att vi ska gå runt där om ett par dagar.
ena ungen var liiiite gnällig runt 9tiden, men jenny tog hand om de - hade jag gått in redan hade det väl flippat ut helt, så väl känner de mig inte :P

jag är dödstrött och klockan är fan snart redan halv 12, ska flyga till sängen och försöka somna snart.
vi börja jobba imorgon runt 10 till 12, sen ska vi till axminster, fixa tågkort och lite så.
sen jobba vi runt 4 till 6 igen (:

nästa helg kommer blir otrolig, dock har jag inget internet över huvutaget varken fredag, lördag och halva söndagen, kommer väl hem runt 8 på söndag kanske! - då blir det uppdatering.
eftersom vi ska bo i lägenheten som Alan har mitt i London, dooooock inget internet, MEN DET ÄR GRATIS

Kommentarer
Postat av: Ida

okej :) Det är bra det :)Då är du inte helt fast :D

2011-02-21 @ 15:20:57
URL: http://idalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback