Sick, and on my way home.

var det varsta som kan handa sadar 3 timmar innan avfard mot flygplatsen?
jo man blir doooo-sjuk, sitter just med feber, sakert halsfluss, hosta, snorig och sa fryser jag ihjal.

vem fryser i thailand liksom? sitter har med tjocktroja, nar alla andra springer runt i linnen.
tror Selia har smittat mig, hon hade ju halsfluss och fan vet allt, uschaa.
forhoppningsvis ar det inte det, och det gar over lagom tills imorgon.

kan saga att jag ar mer redo for hemresa nu, det ska bli sa skoooont!
imorgon ligger jag i min egen sang, ater svensk frukost, med oboy.
ligger i fredriks famn, kramas med mamma, aaa you know!
hemskt sa kanslig man blir nar man inte ar 100 procent kry.

kopt aksjuktabletter nu iaf, forhoppningsvis ar dom sa man dacka direkt!
allt har ar ju lite starkare och lite battre!


nu ska jag packa ner allt och bege mig.
Vi hors iiimorgon!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du blir bättre snart!

2011-02-01 @ 13:51:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback