last february.

måndagmorgon, jag steg upp runt 10.
somnade riktigt sent, var varm, ont i halsen, tung i huvudet osv.
idag är det helt okej, ingen röst dock!

börja som sagt jobba vid 2 till 3, sen halv 7 till 7.
där emellan ska jag göra lite strykning (suuuuger) - men om någon vill prata på skype så är 5-6 (svensk tid) braaa!
jag saknar mamma, så in på skype med dig vid den tiiiiiden!

det ser ut som fredrik kommer hit den 2 april och stanna i 8 dagar!
det ser även ut som att vi åker till Manchester då, och gå rundvandring på Old Trafford.
förhoppningsvis får vi biljetter, men inget jag räkna med, verka skit svååååårt.
- behöver lite datum att se fram emot känner jag, även om jag har runt 70 dagar kvar bara.
jag ska snart hem liksom ... om 10 veckor står jag på svensk mark, ska snart boka biljett hem också.

även om England är ett land som hamnat högt upp på min lista att återvända till, så gå det inte upp emot en dag hemma i sitt rum med en bra serier, god frukost, mammas lasagne och att bara vara hemma!
men först ska vi göra england färdigt (: - jag kan liksom inte förstår att det var 2 månadersen jag drog till Thailand, visst känns det som igår? ...

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du gillar serier så är du definitivt i rätt land, är väldans mycket billigare här än vad det är hemma! :D

2011-02-28 @ 19:51:00
URL: http://jagskablinunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback