in England.

är nu i England.

gick jätte bra att flyga iallafall, och mötte upp Alan.
körde 3 timmar hem hit till Axminster, (vi körde förbi stonehenge också, så ha massa bilder) - han är hur rolig som helst och hur trevlig som helst.
kommer iallafall hem hit och möter Jenny, Cathy och ungarna.

jag gjorde mig hemmstad i rummet medans ungarna la sig.
sen åt vi alla 4 lasagne tillsammans, drog skämt om sverige och dumma engelsmän och vad vi ska göra hela veckan.
imorgonbitti ska jag och jenny till Exeter, sen händer det massa i veckan, måndag-onsdag ska vi jobba, sen ska det blir sighseeng hela veckan ut!

nu ska jag däcka i sängen som är DÖSKÖN! Och as stoooor!

(alan sa att jag få välja antagligen huvudvägen hem (stonehenge) eller kustvägen hem. ni vet vilket jag valde - dock räknade inte vi med en timmes extra med bilkö)

alan: you know ... this is your fault.
jag: sorry, my bad!
cathy: my bad? is that the swedish word?
jenny: no, my bad is my fault?
cathy: whaaaaaaaaat?!
alan: you see .. the stupid american says my bad - as in my fault?
cathy: HAHAHAHA!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Japp de är hur trevliga som helst :)



ja jag har en bil, iof drar den hur mycket bensin som helst men den fungerar iaf (Oftast :P) Meen ganska bekvämt att ha den så man kan ta sig till ställen då jag bor mitt på landet :P



Kommer dina värdföräldrar köra runt dig eller måste du ta buss till olika ställen?

2011-02-19 @ 15:14:26
URL: http://idalarsen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej lilla stumpan förlåt att jag inte har skrivit.Skönt att du känner dej hemma då mår jag ochså bra Har det nu så bra så hörs vi i morgon Puss och kram Mamma

2011-02-20 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback