engelsk pub - check.

mammsen: nej och ja, vissa grejer är dyrare här än hemma, men det mesta är nog billigare faktiskt.
och kul med snö, det kan ni ha (:


- jag och jenny drog till puben (den på bilden), åt mat och kände oss väldigt brittiska - var riktigt tufft faktiskt (;
och jag säger faktiskt "can i have a coke please" .. otroligt va? alan tycker ju vi svenska är så jävla oförskämda som inte säger please, till allt och thank you till allting.
- ungarna säger please, thank you, bless you osv, och de är knappt 3 år liksom.


engelsmän är super trevliga och alan frågade vilka jag tycker var trevligast, amerikanarna eller britterna.
och jag tycker nog båda, britterna använder mycket finare språk, typ hello my darling! ooh my dear osv.
medans amerikanarna är mer hjälpsamma och gör mycket för att hjälpa till för andra (vad jag la märke till)
men yes, till skillnad från oss svenskar så är nog vilket folk som helst trevliga! - vi är otroligt otrevliga.
- kanske inte ryssar.

läggedags! - sleeeep tight, imorgon är det CL också, chelsea möter köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback