24 Februari.

tack pappsen för att du skickade pengarna, jag ska inte göra av med allt.
och hoppas du får en fin kväll imorgon mammssipamsi på bowlingen! hälsa gamlingarna.


vi har haft en fin kväll, cathys vänner kom över hit, vi var väl runt 10 personer.
åt pizza, såg på bridget jones, snackade skit och åt fotbollstårta som cathy hade köpt, hejdå till jenny och hej till mig.
det var super bra allting, jag gilla dessa människor, gööööötrevliga!
(en tjej som inte sa så mycket, såg rätt ung ut men ändås mammig, .. vi började prata om när Bridget jones var gjord, vilket var 2001, och så fråga cathy hur gammal jenny var då, hon svara 12, och så fråga hon mig, jag var ju 10, och så frågar hon en av mammorna, då svara hon 11 .... då kan ni räkna ut själva hur ung hon var - sitta där bland äldre mammor med hundra barn, och så är jenny äldre, som bara ta hand om barnen - skuuumt! )

nu ska det packas så in i helvete, mycket skit som ska ner .. somna tidigt och upp runt halv 9.

HELLNER TOG VM GUUUUUULD !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas du har en toppen helg älskling <3 Saknar dig massor "/ <3333

2011-02-27 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback