2 days to London!

idag hade vi sovmorgon enda till halv 2 egentligen.
men jag valde att följa med på ett födelsedag runt 11 tiden.
det var inte så tokigt, alla var super trevliga och annorlunda att se deras födelsedagskalas.
större än vad jag hade när jag var liten iallafall ...

men vi kör pass idag, vi skulle passa dom från halv 2 till 6, vilket är en lång tid i sträck.
så jenny kör lite då&då, och jag lite då&då. - bara för att vi ska få vara lediga både imorgon och fredag.
så kunde Cathy göra allt jobb idag direkt, super! (y)



får se hur nästa vecka ser ut, cathys föräldrar kommer på fredag och stanna en vecka.
så då skulle dom ta hand om ungarna lite, men man vet ju aldrig hur mycket jobb det blir osv för det.
antar cathy ska visa mig så mycket hon kan också!

nu ska jag klänga i mig lite svensk mjölkchocklad och ner och jobba en timme till, SEN UNITED MATCH!
btw så har den liilllaaa affären här väldigt mycket svenskt utbud, godis, pepparkakor, knäckebröd, och andra svenska produkter, inte alls dumt för att vara en by på sådär 700.

- idag skulle jag firat ett halvår i USA - känns som igår jag åkte dit, och igår jag åkte hem.
dooock glad jag åkte hem och väldigt glad att jag åkte hit, i like it! men tur också att jag bara stanna till Maj.
det räcker liksom (: även om jag känner att jag inte komma hinna med ett skit.


LÄNGTAR TILL LOOOOONDON !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback