Buena Vista.

Nu när det bara är en månad kvar till resa kan jag ju passa på och tala om hur jag/vi kommer att bo.

vi är 4 brudar som kommer dela på en lägenhet, jag, Matilda (som ni ha läst om innan) och Theres och Helene.
dom två har studerat en termin redan, så vi flyttar iaf ihop med dom, och vi har två sovrum, ett kök, vardgasrum, badrum, pool och tvättstuga, samt havsutsikt. (vad mer kan man önskar sig?) - det är säkert skit skabbigt när man väl kommer dit, men det blir ju vad man gör de till, kanske är en riktig kung-lägenhet? ;)

de andra brudarna verka super, och vi ha redan planerat myskväll den lördagen vi anländer.
stället vi bor på heter Buena vista, vilket är någon väg från skolan och nära till havet dessutom!
- skönt och bo nära skolan åtminstone!

Ja men nu fick jag blackout, bara att kasta iväg en fråga om ni är nyfikna på något! (y)
Just det - visumet har kommit, där var min sista sak jag behövde göra, allt är klappat och klart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi funderade också på att bo på Buena Vista när vi kom hit, men ångrade oss :P

2011-12-04 @ 22:28:21
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback