Video från idag!



Gracie är ett tåg - om ni inte hör det.
och philippa är såklart en fjäril.

- nu ska jag sova, för däcka när som helst (skyller på jetlag om det går?) haha.
Cathy och jag pratade om att när jag kommer så ska dom två får en hel dag/natt/nästa dag på hotell för sig själva - detta har då aldrig hänt förr, för dom har aldrig låtit någon passa barnen så länge.
hon vill inte ens ge ansvaret till sin mamma - men nu frågade hon mig om jag skulle kunna tänkas göra detta.
och självklart gör jag det, det kommer nog blir tufft men det känns så OTROLIGT fint att dom litar så pass mycket på mig och att dom vet hur noga jag är med barnen och vilken "pli" jag har på dom, och att dom känner sig trygga och säkra hos mig, oavsett om jag "skäller" på dom eller leker med dom.

Alan: alltså vi har haft så sjukt varmt på jobbet idag, var 36 grader i London nämligen!!
Jag: men du har ingen app i din ipad som kan kyla ner dig då? (;
Alan: jo kanske ... det är ju trots allt en ipad 2!!!!
Jag: snart kommer 3an ... då är du så ute! 
Alan: jaha? vill du ha min gamla då eller, för jag uppgradera mig sen (;
Cathy: PLEASE !!!!!


när cathy gått ut ur rummet, smyger alan ut och kommer in med sin jävla ipad.
och gör såna "tuffa suckar och leker häftig med olika ljud"
- är bara barnen som växer upp i detta huset visst (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback