NY KAMERA - CHECK!

jag tappade min kamera på kastrup - "helvetes jäääääävlar" var vad jag fick ut bland danskarna.
men jag tänkte inte mer på det, var inte så högt, lagom "studds" plus att den låg i kameraväskan så bruka ju ge lite stöd - idag skulle jag fota flickorna när de badade och jag ser ingenting, allt är svart, sprickor i i glasskivan inne i kamerahuset, och när jag väl kanske lyckas få en bild så hoppa hela bilden och sen försvinner den.

visst jag har ju funderat på en ny relativt länge, men känns ändå surt att den dog just nu.
men nu när jag ändås är här så slå jag till med en ny.
allt är billigare här, plus att jag har rabbater på amazon. (plus att ja jobba ju extra nu i augusti, det skulle jag inte gjort annars, så de pengarna är ju som gjorda för en kamera)

så nu är jag ägare av en Canon Eos 500D istället.
det bra: den filma i HD också! tjoho.

- stå att den kommer 1-2 dagar, och klockan är innan 12, så förhoppningsvis på måndag, annars tisdag.
annars är jag LITE körd! - isåfall får jag bara hämta den när jag kommer i september!

nu ska vi på upptäcksfärd och jag har stulit alans kamera så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback