16 days!

för att svara på en fråga jag fick "om när jag får beskedet om jag kom in på skolan i Cali?"
- så är det tråkiga svaret inte förens i Oktober, det är som alla andra högskolor, sista anmälningen är den 15 Oktober, så någon gång där efter i Oktober får man veta! - men innan dess är de mycket papper som ska fyllas i, så helt dött om det här kommer de inte vara! (:


saknar mitt Devon idag - fina fina United Kingdom.
finafina Gracie och Philippa! - det kliar i hela kroppen av längtan.

försöker knäcka fingrarna hundra gånger för det spritter i dom av längtan.
min kropp längtar, hela jag längtar till den 17 September.
till att få hoppa på planet mot Heathrow, hem till George Lane, och till mina snart 3åriga värdbarn.
det kryper i kroppen .. ni vet känslan när man var liten - dagen innan julafton eller sin födelsedag.
i den LÅNGA väntan på jultomten! (om sanningen ska fram så var det väl paketen)

det är inte länge jag kommer befinna mig där borta, jag ska verkligen ta vara på tiden in i minsta stund.
ingen tid ska spillas bort, inte en jävla sekund! - jag saknar er så ... 


I love you all, I love you England, I love Manchester, I love Kilmington, I love deeeevon.
most of all, I love my kiddddos! my kiddos - it hurts without you, it hurts soo freakin' bad!
and i miss you everyday, and i cannot believe that in November, will be my last time with you for a very, very long time - and I dont even know if you'll be able to remember me, remember all the fun we had together, remember how much love you gave me, and everything I tried to gave you two ... my twingirls.
I'll see you in 16 days ... I will take care of EVERY single moment.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! :) Jag hittade din blogg för någon vecka sen och såg att du sökt till sbcc, har också sökt dit! Men till mig sa dom att man skulle få svar inom 3-4 veckor, hoppas verkligen inte att jag måste vänta till oktober för jag vill ha reda på det nu! :P

2011-09-01 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback