mina planer!

igårkväll mötte jag upp håkansson för första gången på sjukt länge.
blev kallinges längsta promenad typ - super!
Derry har precis lämnat mig en sista gång för den här sommaren, nu flyttar han - jääätttee tråkigt.

Men jag tänkte ta och berätta för er vad mina planer är - som jag skrev för ett tag sen så hade jag en ny plan.
just då var det inget stort, hade tänkt på det redan i trean av gymnasiet, men suddade bort den idén, och nu har den grot fast i huvudet på mig rejält och den ha hamnat på Prio lista.

det är så att jag har ansökt till att börja på College! 
det är ett journalistprogram i Californien, på Santa Barbara College! (1,5 timme utanför L.A)
så nu är hela processen igång - om jag kommer in få jag veta i Oktober/November.

Ja Usa igen? tänka sig, men vi får ju se helt enkelt i höst, inget är alls 100 procent, kommer söka sthlm/göteborg också för säkerthets skull!

3 jobbdagar kvar - tagga!!

Kommentarer
Postat av: Martina

No way!! Jag håller också på och söker in till sbcc för HT -12 :)

2011-08-18 @ 23:31:15
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback