lovely evening.

haft en super fin kväll med heather och tony och familjen såklart.
god mat, bra sällskap.

alan plockade fram såna här "dum-spel" ni vet? typ kuber som ingen kan lösa, tre ringar som sitter ihop som ingen kan få ut, men som ALLTID ha en enkel lösning, jag blev seriöst helt cp tillslut. Cathy gapskrattade och alan sa bara "ingen svensk klara detta, ni är för tröga" - varpå heather svara (som älskar sverige) "ingen i sverige skulle nånsin göra nåt sånthär, för dom är inte så jävla dumma i huvudet som vi engelska människor"
Cathy svara: "landet av IKEA bör klura ut detta hur lätt som helst"

iallafall, det slutade med att alan började slå mig, och jag slog till honom så det dånade i hela huset nästintill, fick till en sån jäävla smäll, var inte alls beredd på de, hahahah!

sen fick jag ursäkta mig att jag var typsik svensk och gick från bordet för att sova - är HELT slut?!
varit halvtdöd runt 10 varje dag sen jag kom hit - insane! så god natt på er !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback