I'm here!

Jag gick in till mitt rum och stängde dörren.
Gracie: MALIN !!! COME BACK, I WANT MALIN ... DONT GO AGAIN!

då var man här, i super england! allt gick smidigt och fort.
är lagom trött dock och huvudvärk, men så är det la alltid.
var rätt fint att sätta sig på tåget från Clapham till Axminster igen.
man kände så väl igen sig ...

och jag möts av cathy som vrålle och skriker, och två barn som vrålstirra.
efter 5 minuter ler dom åt mig och säger malin!
och sen dess har jag inte fått en lugn stund, det ska klättras, kramas, mysas och GUD som dom pratar.
dom kan hela alfabetet t.o.m .. 

det galna är att om en vecka är jag redan hemma igen så det är bara till att ta vara på tiden!

Cathy: sååå, vad har du saknat mest?
Jag: BAGELS !!!
Cathy: BRAA för vi har en jävla massa.

Cathy: Alan har köpt en Ipad förresten.
Jag: NEJ?! fan vad bratigt!
Cathy: jaaaa, visst - förvånat att du inte sagt det innan?
Jag: kallade ju han flintis istället.

Gracie: noooo I want malin .. MALIN !!!!!!! MALIN !!!! (gråter för livet)
Cathy: malin, tror du att du kan natta dom?

nåväl - ska ta mig en dusch, äta och sova tidigt.
imorgon kommer ju Alan hem, så vet inte alls vad vi ska göra hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback