I Love you England !!!

att lämna kilmington idag kändes ändås helt okej.
- kan beror på att jag vet jag kommer tillbaka snart igen.
vi var på lekparken på morgonen, jag och mina små tjejer.
och dom var så duktiga så, mös hela dagen, lyssnade hela tiden på vad jag sa osv.
när vi väl kom hem och jag skulle packa fick Gracie sitta på min väska så jag kunde stänga den!!
- och nu här i London har jag köpt ännu mer kläder!!!???? vart ska jag ta mig hän.

så resan till London, alla vill väl veta om jag sett ett par gangstrar eller två?
jag har inte sett ett söndrigt fönster ens - det är däremot poliser VARENDA jävla steg man tar, jag skojar inte.
öveeeeerallt är dom
- ifs tryggt! men vore ju skoj och se en brinnande bil också.
jag var t.om runt tottenham och härjade innan, ingeeenting! känns som allt är påhittat.

men nu ska jag mysa med lite serier - kanske ta mig en tripp ner till Big ben och myser vid vattnet.
inte varje dag man har den lyxen att bara tänka på sig själv i London, annars är man alltid fler personer här.



imorgon blir det uppstining runt 6 tiden, då mitt flyg gå faaaaarsligt tidigt.
men det blir inte Ronneby på direkten, jag gör ett stopp i Kristianstad
och möööter upp världens bästa Osby-tjej! som spenderat ett år i Boston, men är nu hemma!! :D

om 5 veckor står jag här igen, så det är inte så farligt att komma hem!
börja jobba på måndag igen, blir fint med lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback